Sztuka Ogródka Warzywnego: Od Siewu do Zbiorów
Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było zakupić jakikolwiek towar. W tej chwili każdy konsument jest odpowiednio osaczony przez reklamy i towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą wyłącznie cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są opakowania promocyjne. Z reguły producenci wypuszczają całą serię takich produktów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne niezwykle często pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze – wypróbuj pudełka reklamowe, na medale – bartel. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała firma Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się barwnych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić wobec tego wolno czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują też firmy kosmetyczne. Np. korporacja co jakiś czas emituje limitowane tusze oraz cienie. Popularne są również świąteczne opakowania kremów lub balsamów.
1. Wiadomości
2. Przeglądaj
4. Poradnik
5. Wejdź