Reklama czy ozdoba – zadanie kolorowej taśmy pakowej
Zakupy w internecie są już codziennością dla sporej ilości osób. Rosnące cały czas grono stałych klientów ucieszy z pewnością sprzedających. Lecz wraz z tym także się zwiększa liczba działających w sieci sklepów. Przybywa konkurencji, co może zmusić do podejmowania działań pozwalających zostać w pamięci kupujących do momentu kolejnego zakupu. Typowe reklamy są nie tylko kosztowne, lecz coraz mniej skutecznie przykuwają uwagę adresatów. W gąszczu bodźców i informacji niewiele osób zwróci uwagę na nowe grafiki przy ulicy, a wyskakujące po wejściu na stronę okienka usuwane są bez chwili namysłu. W takiej sytuacji należy dość kreatywnie podejść do kwestii wyróżniania się. Dobrym rozwiązaniem jest brandowanie swoim logo zwyczajnych na pozór elementów użytkowych. Ciekawy przykład tego typu przemyślanych praktyk to producent taśm pakowych, te akcesoria producent taśm pakowych wykona zgodnie z indywidualnym projektem. Przy pomocy tych niedrogich dodatków znaki firmowe głębiej zapadają w pamięć, pozostając dłużej w polu widzenia odbiorców.
+Tekst Sponsorowany+